Juhlat ja tapahtumat

Joulu- ja kevätjuhlat

Lapsi- ja perhetyön kaudet päättyvät yhteisiin juhliin.

Enkelikirkko

Joka toinen vuosi järjestetään adventin aikana Kauneimpien joululaulujen yhteydessä Enkelikirkko yhteistyössä Mannerheimin lastensuojeluliiton paikallisosaston kanssa.

Pääsemme yhdessä nauttimaan enkelikirkosta seuraavan kerran taas jouluna 2025.

Lasten ja perheiden adventtikirkko

Arkiaamuna ennen joulua järjestetään adventtikirkko, jonne ovat erityisen tervetulleita kaikki lapsi- ja perhetyössä mukana olleet sekä päivähoidon väki.

Vapputapahtuma

Tervetuloa juhlimaan vappua kanssamme taas keväällä 2024 Oriveden seurakuntakeskukselle!

5-vuotissynttärit

Marraskuussa 2024 järjestetään kaikille 5-vuotta samana vuonna täyttäneille yhteinen synttärijuhla Oriveden seurakuntatalolla.

• Yhteistä ohjelmaa
  • Synttäritarjoilu
  • Pieni synttärilahja

Vuonna 2023 juhlimme 5-v synttäreitä kalastuksen merkeissä ja jouduimme hurjaan myrskyyn!

Vuonna 2019 vietimme 5-v synttäreitä Dinosaurussoppaa- näytelmää katsellen.
Joukko enkeliksi pukeutuneita lapsia seisoo Oriveden kirkon kuorin portailla kynttilät käsissään.
Enkelikirkko

Kasvatuksen työntekijä

Kouluikäisten parissa tehtävä työ, kouluyhteistyö alakouluilla, perhetyö, kerhotyö ja kerhonohjaajien ohjaaminen, rippikoulutyö, nuoret aikuiset