Juupajoki - Lapsille ja lapsiperheille

Seurakunnassa pitää olla tilaa myös lapsille, koska Mestari itse oli sitä mieltä.  Perhekirkot on suunniteltu nimenomaan lapsiperheitä ajatellen.

Kaikki Oriveden seurakunnan lapsi- ja perhetyön tilaisuudet koskevat samalla tavoin juupajokelaisia kuin orivesiläisiäkin. Tervetuloa mukaan myös Orivedelle.

LapsiParkki

Lapsiparkki järjestetään Metsätähden tiloissa 1-6-vuotiaille lapsille ja heidän sisaruksilleen.

Ilmoittautuminen LapsiParkkiin edellisenä tiistaina aikataulussa mainitun kerran ohjaajalle klo 12 mennessä.

• Yli 15-vuotias, haluatko hommiin LapsiParkkiin pientä rahallista korvausta vastaan?
  • 10-14-vuotias, haluatko leikittäjäksi LapsiParkkiin pientä palkkiota vastaan?

Lisätiedot krista.kumara@evl.fi

Avoin päiväkoti Kettula

Perhekerho toimintaa tehdään Juupajoella yhteistyössä avoimen päiväkodin kanssa joka toinen perjantai. Kokoonnumme joko klo 9-11.30 tai klo 14.30-17 Metsätähden tiloissa, osoitteessa Kiertotie 5, Korkeakoski.

Vetäjinä toimivat varhaiskasvatuksen työntekijä, varhainen perhetyöntekijä ja seurakunnan kasvatuksen työntekijä. Lisäksi Kettulassa poikkeaa mielenkiintoisia vierailijoita.

Tarkempi ohjelma julkaistaan Facebook-ryhmässä "Perhetupa Metsätähti" sekä varhaiskasvatuksen nettisivuilla Avoin päiväkoti KettulaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kettulan ohjelma muokkaantuu paikalla olevien lasten kiinnostuksen kohteiden ja taitojen mukaan.

Perhekirkot

Perhemessuja vietetään Juupajoella niin syys- kuin kevätkaudellakin.

Sokeriliemellä ja vesiväreillä saa taidetta aikaan.

Kuvassa voi olla ainakin yksi henkilö ja tekstissä sanotaan LapsiParkki Perhetupa Metsätähti Kiertotie 35500 Korkeakoski .10. Henna Mäkiranta 045 1206235 11.10. Krista Kumara 045 1206243 1.11. Krista Kumara 15.11. Henna Mäkiranta 29.11. Krista Kumara 13.12. Kari Mäkinen 1338660 1-6-vuotiaille lapsille heidän sisaruksilleen keskiviikkoisin klo llmoittautuminen edellisenä tiistaina aikataulussa mainitun kerran ohjaajalle klo mennessä. ব ORIVEDEN SEURAKUNTA

Kasvatuksen työntekijä

Kouluikäisten parissa tehtävä työ, kouluyhteistyö alakouluilla, perhetyö, kerhotyö ja kerhonohjaajien ohjaaminen, rippikoulutyö, nuoret aikuiset