Juupajoki - Varkkareille

Varkkari on varhaisnuori, eli laajasti katsoen alakouluikäinen. Juupajoella seurakunta tekee yhteistyötä partion kanssa sekä järjestää varkkareille omia Kids´ Night -iltoja.

Kids´ Night!

Järjestetään muutaman kerran vuodessa Seurakuntalassa. Seuraavan kerran torstaina 11.4.2024 klo 17-19.30!

Tarkemmat tiedot saat kasvatuksen työntekijältä Krista Kumaralta 045 1206 243

Mikä on Kids´Night?

Kids´ Night on 7-13 –vuotiaille tarkoitettu ilta, jossa on kolme keskeistä sisältöä: toiminta, iltapala ja evankeliumi.

Kids´ Night –iltojen esikuvana ovat Jyväskylän Vapaaseurakunnassa jo vuonna -96 järjestetyt Kids´ Action Night –illat. Ajatus iltojen takana on alusta alkaen ollut sama: järjestää iltoja, joissa on lapsille mielekästä tekemistä ja kristillistä opetusta. Vuosien saatossa iltoja ovat alkaneet järjestää myös helluntaiseurakunnat ja myös luterilaiset seurakunnat ovat ottaneet illan idean omakseen.

Hauskaa tekemistä jälleen luvassa: askartelua, leikkiä, laulua, kilpailuja ja muuta kivaa.

Iltoihin on vapaa pääsy; sekä saapua että lähteä voi silloin kuin siltä tuntuu.

Tervetuloa!

Kasvatuksen työntekijä

Kouluikäisten parissa tehtävä työ, kouluyhteistyö alakouluilla, perhetyö, kerhotyö ja kerhonohjaajien ohjaaminen, rippikoulutyö, nuoret aikuiset