Riparilaulujen ilta

ke 16.5. klo 18.00

Oriveden kirkko

Tule laulamaan eri vuosikymmenten riparilauluklassikoita. Voit myös lähettää toiveita illassa laulettavista lauluista.

Mikä laulu on jäänyt ripariltasi lähtemättömästi mieleen? Mikä soi iltanuotiolla? Mikä hiljensi hartauteen, mikä innosti koko ryhmän laulamaan? Eri vuosikymmenten rippileirilauluja lauletaan pienen bändin säestyksellä Oriveden kirkossa keskiviikkona 16.5. klo 18. Lopuksi kahvi- ja teetarjoilu.

Voit halutessasi lähettää etukäteen toiveita lauluista, joita haluaisit illassa laulaa. Otamme mielellämme vastaan myös lauluihin liittyviä tarinoita. Niitä saa halutessaan myös itse kertoa illassa.Toiveita ja tarinoita voi etukäteen lähettää joko Paula Montoselle paula.montonen@evl.fi 050 561 1110 tai Kari Mäkiselle 045 133 8660 / karih.makinen@evl.fi.
  • Nuorille Nuorille

Oriveden seurakunta