Gospelkonsertti - Samuli Luomaranta ja Kotiinpalaajat

pe 22.3. klo 19.00

Oriveden kirkko

Saraste-yhtyeestä tunnettu Samuli Luomaranta keikkailee nyt omalla nimellään. Ilmainen, kaikille avoin konsertti.

Seurakunnan rippikoulu- ja nuorisotyö tarjoavat yhdessä konsertin, johon kaikki ovat tervetulleita. Oriveden kirkko todettiin viime vuonna hyväksi "keikkapaikaksi" Park7-bändin vieraillessa meillä. Tänä vuonna musiikkia tarjoilee Samuli Luomaranta yhdessä Kotiinpalaajat-bändin kanssa.

Samuli on tehnyt pitkän "uran" gospelmuusikkona Saraste-yhtyeessä. Sarasteen lopettaessa vuonna 2015 Samuli ei kuitenkaan lopettanut laulujen kirjoittamista. Kotiinpalaajien kanssa syntyneet biisit kertoivat elämästä, uskosta, Jumalasta ja taivaskaipuusta. Näin Samuli kertoo: "Huomasin, että kappaleita yhdisti yksi isompi teema, jonka voi tiivistää kahteen sanaan: Hyvää elämää. Kaikissa pyörityksissä elämä voi olla hyvää Jumalan seurassa. Vaikka aurinko ei joka päivä paistaisikaan, meillä on suunta ja rinnallamme kulkee kaikkivaltias Jumala." Tervetuloa tämän sanoman äärelle.

Vuoden 2019 rippikoululaisille konsertti on osa rippikoulua.

www.samuliluomarantajakotiinpalaajat.fi
  • Nuorille Nuorille