Yhteisöjen ilta 24.5.23 klo 17

Kuulumisia Oriveden seurakunnan yhteisövalmennuksesta.

katso lisää tästä linkistä: Yhteisöt - Oriveden seurakunta

Tervetuloa mukaan 24.5.23 klo 17 Oriveden seurakuntakeskukseen Yhteisöjen iltaan.

Käsittelemme yhteisöjen illassa seuraavia kysymyksiä, joita voit halutessasi pohtia jo etukäteen:

1. Mitkä ovat meidän seurakunnan arvot, mikä on meille luovuttamatonta?

2. Mikä olisi sopiva (toiminta)yhteisöjen määrä, joita seurakunnassa olisi mielekästä lähteä rakentamaan? Mitkä nämä yhteisöt olisivat?

3. Millä tapaa yhteisöjen viestintä tulisi käytännössä hoitaa, jotta se olisi kaikille mahdollisimman avointa ja saavutettavaa? Esim. kuinka monta WhatsApp-ryhmää tarvitaan?

4. Kuinka usein haluaisit itse viettää yhteistä aikaa seurakuntalaisten kanssa? 1-4 kertaa kuussa, vai useammin tai harvemmin?

5. Millaisena näet oman osallistumismahdollisuutesi seurakuntayhteisön toimintaan? Oletko toiminnan ideoija, mukana olija, esirukoilija, toiminnan toteuttaja, vai kaikkia näitä?

6. Millaisella aikajänteellä pystyisit sitoutumaan johonkin seurakunnan toimintaan (esim.majatalotoimintaan) yhdeksi vastuunkantajaksi? Voisitko ajatella sitoutuvasi esim. yhteen tilaisuuteen, puoleksi vuodeksi tai vuodeksi kerrallaan?

2023-05-23 13:31:00.0