Konsertti - Jaakko Löytty ja selloduo Varonen

ti 31.7. klo 18.00

Oriveden kirkko

Jaakko Löytyn ja selloduo Varosen levynjulkistamiskiertueen konsertti. Vapaa pääsy, ohjelma 10€.

Suomen tunnetuimpiin gospelmuusikoihin kuuluvan Jaakko Löytyn sekä maamme aktiivisimpiin kamarimusiikkiyhtyeisiin lukeutuvan Selloduo Varosen hedelmällisen yhteistyön tuloksena on syntynyt CD-levy "Yhteistä tietä". Levyn on julkaissut Herättäjäyhdistys ja julkistamiskiertue toteutuu kesä-syyskuun aikana. Julkaisukiertue ulottuu 14 paikkakunnalle, Rovaniemeltä aina Helsinkiin saakka.

Konserteissa kuullaan siis Jaakko Löyttyä kitaroineen sekä kahta sellistiä; Anna-Maaria ja Olli Varosta, jotka selloduona ovat konsertoineet jo 18 vuotta. Ohjelmistossa on Löytyn uusia sävellyksiä ja uusia sovituksia vanhoista tutuista kappaleista. Mukana ovat esimerkiksi rakastetut Kahden maan kansalainen ja Käy Herra meitä siunaamaan. Myös Anna-Maarian sävellyksiä ja sovituksia kuullaan niin levyllä kuin konserteissakin. Kolmikon yhteisesitysten lisäksi kuullaan myös selloduon esityksinä mm. kansanmusiikkipohjaisia teoksia Unkarista ja Espanjasta.

Oriveden seurakunta