Oriveden seurakuntakeskus

Oriveden seurakuntakeskus

Seurakuntakeskuksen kahvio

Istumapaikkoja 55 henkilölle

Pysäköintialueelta lähes esteetön kulku sisätiloihin. Ulko-oven edessä rappurallin korkuinen tasoero ja ulko-ovella n 6 cm:n korkuinen kynnys. Sisätiloissa ei kynnyksiä. Eteisaulassa inva-wc, joka toimii myös lastehoitohuoneena.

Seurakuntakeskuksen salit 1 ja 2

Istumapaikkoja 60 henkilölle kummassakin salissa. Salit erotettavissa tai yhdistettävissä paljeoviväliseinällä

Esteettömyys: ks tiedot kahvion kohdalta.

Rippikoulusali

Seurakuntakeskuksen alakerrassa. Vuokrattu toisinaan kesä- ja pääsiäisaikaan rippijulien pitopaikaksi. Pääasiallisesti muun toiminnan käytössä. Rippikoulusalin yhteydessä myös pieni keittiö. Keittiön varusteisiin kuuluvat jääkaappi, mikoaaltouuni, vedenkeitin ja kahvikeitin. Ei pesukonetta eikä astiastoa.

Oma ulko-ovi seurakuntatalon alapihalta talon takaa. Pysäköintialueelta lähes esteetön kulku sisätiloihin. Ulko-oven edessä rappurallin korkuinen tasoero ja ulko-ovella n 6 cm:n korkuinen kynnys. Sisätiloissa matalia kynnyksiä. Alakerrassa ei inva-wc:tä.

Kappeli

Kappeli on varustettu pienellä alttarilla ja se soveltuu pieniin, kokonaismäärältään alle 10 henkilön, vihki- ja kastetilaisuuksiin

Tilojen varaus

Tilojen varaus tapahtuu kirkkoherranviraston kautta

p. 040-8049 600
orivesi.srk@evl.fi

Oriveden seurakuntatalo

Seurakuntatalolla näkyy seurakuntamme työ ja elämä sylivauvoista eläkeikäiseen saakka. Seurakuntatalolta löydät:

Kirkkoherranviraston

Perhe- ja päiväkerhot

Varkkaritoimintaa

Nuortenillat ja muuta nuorten toimintaa

Diakoniatoimiston

Seurakuntatalo palvelee myös monen juhlan viettopaikkana. Pienimuotoiset vihkimiset on helppo järjestää seurakuntatalon kappelissa ja kastejuhla sopii hyvin vaikkapa kahvioon. Tiloja voi varata esimerkiksi muistotilaisuutta, syntymäpäivä- tai rippijuhlaa varten. Oriveden seurakuntatalolla kokoontuvat monien seurakunnan piirien ja ryhmien lisäksi myös muut paikalliset ryhmät ja yhdistykset.

Seurakuntatalon edessä ja oikealla sivulla on pysäköintipaikkoja kirkkoherranvirastossa asioiville sekä muihin tilaisuuksiin tuleville.

Esteetön wc Esteetön wc
Lastenhoitohuone Lastenhoitohuone
Pysäköinti Pysäköinti
wc wc

ti 19.3. klo 12.00

Soppaa ja Sanaa

ti 19.3. klo 17.00

Rukoushetki

Rukoushetki kappelissa.
ke 20.3. klo 15.00 -16.30

Kokkikerho

Kokkaillaan yhdessä erilaisia ruokia.
ke 20.3. klo 18.00

Nuortenilta

to 21.3. klo 9.30

Päiväkerho Pikku Tutkijat

Päiväkerho 3-5-vuotiaille lapsille.
to 21.3. klo 16.00

Kids Night

Kids Night Oriveden seurakuntatalolla
to 21.3. klo 17.00

Rukoushetki

Rukoushetki kappelissa.
to 21.3. klo 18.00

Erkki Jokisen Raamattuluento

Illan aiheena "Karitsan voitto ja pahuuden muotokuva, Antikristuksen salaisuus."