Majatalossa soi!

Majataloiltapäivä järjestetään kerran kuussa Oriveden srk-keskuksessa. Majatalon ohjelmassa on monenlaisia teemoja, ja välillä mukana on puhuja- tai muusikkovieraita. Majatalossa on joskus pieniä keskustelutuokioita, joihin voi osallistua halutessaan, ja toki myös pelkästään kuuntelemalla.
Joka majatalossa soi iloinen musiikki erilaisten gospel-kokoonpanojen johdolla, ja kahvia (tietenkin!) saavat muutkin kuin pappi juodakseen. Lapsille on illoissa omaa ohjelmaa Lasten majatalossa. Majatalot suunnitellaan ja toteutetaan pitkälti vapaaehtoisvoimin, ja mukaan majatalotiimiin ovat kaikki halukkaat tervetulleita. Tekemistä löytyy esim. puheiden pitämisestä tervehtimiseen, laulamiseen ja soittamiseen sekä keittiöstä ja Lasten majatalosta.

Majatalossa tavataan!

Majataloiltapäivät

Majataloiltapäivä on kerran kuussa - pääsääntöisesti sunnuntaisin klo 15 Oriveden seurakuntakeskuksessa järjestettävä tapahtuma. Se on vapaasti toteutettu tilanne, jossa kuulemme Sanaa, rukoilemme ja viettämme aikaa yhdessä. Iltapäivissä on myös lasten ja nuorten omaa toimintaa. Yleensä iltapäivän tilaisuus kestään noin puolisentoista tuntia, mutta sen jälkeen mahdollisuus jäädä vielä juttelemaan ja viettämään aikaa kahvi&tee hetken merkeissä.

Kaikki ovat tervetulleita mukaan ja kaikki halukkaat ovat myös tervetulleita suunnittelemaan ja toteuttamaan näitä iltapäivän tilaisuuksia.

Olisi hienoa kuulla myös sinun toiveitasi ja ideoita Majatalon iltapäiviin   :-)

Majatalon kevätkauden päivät

6.1. klo 16 (huom. poikkeava aloitus klo-aika) Kauneimmat joululaulut Majatalossa & ehtoollishartaus

21.1. klo 15 Eräjärven Talvipäivien yhteydessä Majatalomessu, Eräjärven seurakuntakodilla
18.2. klo 15 Majatalo Seurakuntakeskuksessa. Teema: Pimeydestä valoon. Puhe: Pauli Pesonen, musiikki: Seurakuntanuorekkaat
24.3. klo 16 (huom. poikkeava aloitus klo-aika) Majatalomessu Juupajoella, Pikkukirkossa. Puhe: Samuel Mäkinen, musiikki: Kristalli
21.4. klo 15 Majatalo Seurakuntakeskuksessa. Teema: Evankeliointi katutyössä. Puhe: Manuel (Bene) Rodriguez, musiikki: Perustukset
26.5. klo 15 Majatalo Seurakuntakeskuksessa. Teema: Rukous, kiitos ja ylistys. Puhe: Juho Simojoki, musiikki: Kristalli

Lämpimästi tervetuloa mukaan kaikkiin tilaisuuksiin !

Taivaan Isän siunausta ja huolenpitoa

Majatalotiimi :-)