Kausityöntekijät

Oriveden seurakunta hoitaa viittä hautausmaata, jotka sijaitsevat Orivedellä, Eräjärvellä, Juupajoella ja Längelmäellä. Nyt haemme kausityöntekijöitä 2-6 kuukauden ajaksi, toukokuun alusta lokakuun 2024 loppuun.

Työ on pääasiassa hautausmaiden hoitoa. Työhön sisältyy nurmikon leikkausta, haravointia, rikkaruohojen kitkemistä, mullan vaihtoa, muita hoitotehtäviä ja siivousta. Työ on ajoittain vaativaa ja raskasta.

Työaika 38,15h/vko alkaen arkisin klo 7. Palkkauksessa noudatetaan Kirkon yleistä virka- ja työehtosopimusta. Palkkaus määräytyy työkokemuksen ja koulutuksen mukaan. Sinun tulee olla täyttänyt 18 ennen töiden aloittamista.

Odotamme, että olet kiinnostunut puisto- ja puutarhatöistä. Olet oma-aloitteinen, tartut helposti työhön ja viihdyt ulkona säässä kuin säässä. Tarvittaessa osaat ohjata nuorempia kesätyöntekijöitä.

Kesätyöntekijöitä hautausmaille

Oriveden seurakunta hoitaa viittä hautausmaata, jotka sijaitsevat Orivedellä, Eräjärvellä, Juupajoella ja Längelmäellä. Nyt haemme kesätyöntekijöitä n. 4-8 viikon jaksoille kesä-heinäkuussa. Työtehtäviin kuuluvat hoitosopimushautojen istutukset
ja niiden hoitaminen, nurmikon leikkaukset sekä hautausmaa-alueen muut hoitotehtävät.
Sadepäivinäkin varustaudutaan tekemään ulkona töitä. Työ on ajoittain vaativaa ja raskasta.

Työaika 38,15h/vko alkaen arkisin klo 7. Palkkauksessa noudatetaan Kirkon yleistä virka- ja työehtosopimusta. Palkkaus määräytyy työkokemuksen ja koulutuksen mukaan. Sinun tulee olla täyttänyt 16 ennen töiden aloittamista.

Opas Oriveden kirkkoon

Kirkon oppaan työkuvaan kuuluu Oriveden kirkon ja kellotapulin esittelyt sekä kirkon yleisestä siisteydestä huolehtiminen. Kielitaito on välttämätön tehtävän hoitamiseen.

Työaika 38,15h/vko. Työaika sijoittuu sunnuntai- torstai väliselle ajalle 24.6 – 4.8.2023. Palkkauksessa noudatetaan Kirkon yleistä virka- ja työehtosopimusta. Palkkaus määräytyy työkokemuksen ja koulutuksen mukaan. Sinun tulee olla täyttänyt 16 ennen töiden aloittamista.

Oriveden seurakunta on savuton seurakunta.

Hakuilmoitukset lähetetään viimeistään 4.3. klo 15 mennessä osoitteella Oriveden seurakunta/kesätyö, Latokartanontie 5, 35300 Orivesi tai sähköpostilla taina.vaisasvaara@evl.fi  p.050 5768 351 Etusivu - Oriveden seurakunta

Hakemukseen tieto millä hautausmailla voit työskennellä.

Hakijioille ilmoitetaan kesätyöpaikan saamisesta henkilökohtaisesti 30.4.2023 mennessä.

Haastatteluita ja valintoja tehdään jo hakuajan puitteissa, joten laitathan hakemusta mahdollisimman pian.

Seurakunnan kesätyöhaku 2024

hautausmaan kesätyöntekijät sekä kirkonopas

Valitse vaihtoehdot

Katso ohjeet lomakkeen yläpuolelta!