Isostoiminta

Isostoimintaan voit tulla talven ja kesän ripareiden jälkeen. Isosleirejä järjestetään sekä syksyllä, että keväällä ja näiden lisäksi isostoimintaan kuuluu muutama opiskelupäivä ja mosaiikkipalojen keräily seurakunnan toiminnan kautta. Isostoimintaan voit ilmoittautua ilmoittautumislomakkeen kautta, joka löytyy sivupalkista isostoiminnan alta. Isoseksi olet valmis, kun olet käynyt toiminnassa vuoden. Tämän jälkeen pääset halutessasi työharjoitteluun joko riparille tai lastenleirille. Isostoiminnassa voi olla mukana useamman vuoden. Useamman vuoden isostoiminnassa mukana olleet voivat toimia leireillä mm. isoison, yövalvojan (18) tai apuohjaajan (18) rooleissa.

Ajankohtaista:

Isoskoulutusleiri 6.-7.4. Oriveden seuriksella

Isoskoulutuspäivä 11.5. klo: 10-16 (samalla ripareiden suunnittelua leiritiimeissä)

Mosaiikkipaloja voi kerätä kaikesta toiminnasta

Mitä on isostoiminta?

Isostoiminta on rippikoulun käyneille nuorille järjestettävää toimintaa, joka valmistaa nuoria toimimaan isosina rippikoululeireillä, lastenleireillä ja erilaisissa seurakunnan kerhoissa. Isostoiminnassa harjoitellaan isosen tehtäviä esim. ryhmänohjausta ja osallistutaan seurakunnan nuorten toimintaan.

Ryhmäkuva isoskoulutettavissa