Kids´ Night

Mikä on Kids´ Night?

Kids´ Night on 6-13 –vuotiaille tarkoitettu ilta, jossa on kolme keskeistä sisältöä: toiminta, iltapala ja evankeliumi. Huom! Kids Nightiin voi tulla vielä yläasteenkin alussa, jos intoa vielä illoissa käymiseen riittää! (13 ikävuoteen saakka).

Kids´ Night –iltojen esikuvana ovat Jyväskylän Vapaaseurakunnassa jo vuonna -96 järjestetyt Kids´ Action Night –illat. Ajatus iltojen takana on alusta alkaen ollut sama: järjestää iltoja, joissa on lapsille mielekästä tekemistä ja kristillistä opetusta. Vuosien saatossa iltoja ovat alkaneet järjestää myös helluntaiseurakunnat ja viime vuosina myös luterilaiset seurakunnat ovat ottaneet illan idean omakseen.

Hauskaa tekemistä jälleen luvassa:askartelua, leikkiä, laulua, kilpailuja ja muuta kivaa. Iltoihin on vapaa pääsy ja sekä saapua että lähteä voi silloin kuin siltä tuntuu. Tervetuloa!

Kids Night on kerran kuukaudessa 0.-3.lk klo 16-18 ja 4.-6.lk klo 18-20.

Kids Night Kevät 2024:

18.1.