Kerhot ja muu viikottainen toiminta

Kokkikerho

Kokkikerhoa pitävät rippikoulun käyneet kerhonohjaajat, jotka seurakunnan työntekijä kouluttaa tehtäväänsä.

Kokkikerho 1.-6.-luokkalaisille

Ilmoittautuminen ja lisätiedot sähköpostilla: krista.kumara@evl.fi

Lapsikuoro

Lapsikuoro noin 6-9-vuotiaille

Tammikuussa 2024 alkoi uusi 0.-3.-luokkalaisten lapsikuoro Kultavuoren koululla!

Kuorossa lauletaan monipuolisesti perinteisiä ja uudempia sekä lasten toivomia lauluja, opetellaan äänenkäytön perusteita, kehitetään yhdessä musisoinnin taitoa, tutustutaan äänissä laulamisen ideaan ja vietetään hauskaa aikaa yhdessä. Kuoron kanssa lapset pääsevät myös kokemaan yhdessä esiintymistä, senä koulun että seurakunnan tilaisuuksissa. Kuoron rivissä kenenkään ei tarvitse laulaa yksin, vaan saa aina lauluun tukea vieruskavereilta.

Kuoro harjoittelee Kultavuoren koululla torstai-iltapäivisin klo 14:45-15:45. Eskarilaiset saatetaan luokasta, isommat lapset saavat tulla itsekseen. Kuoro on avoin kaikille noin 6-9 -vuotiaille lapsille. Kuoroharrastuksen voi aloittaa kuka tahansa - aikaisempaa kokemusta ei vaadita eikä musiikillisia kykyjä arvostella. Laulun ilo kuuluu jokaiselle!

Kuoroa ohjaa kanttori Maria Kujanpää

Jätkäjengi

5.-8. luokkalaisille pojille torstaisin klo 14-15.45.

Ohjelma suunnitellaan yhdessä ja kokoontumispaikka vaihtelee.

Tavoitteena on toiminnallisin menetelmin tukea vuorovaikutustaitoja, itsetuntoa, sosiaalisuutta, ryhmässä toimimista sekä tutustua poikia kiinnostaviin aihealueisiin. Lisäksi tavoitteena on tukea nivelvaihetyötä yhteiskouluun siirryttäessä. Yhteistyössä Oriveden kaupungin ja 4H:n kanssa.

Lisätietoa: Tapio Nietola puh. 040 5053860

Kokkikerhossa tehtyä club sandwich leipää ranskalaisten kera.