Kesäkerhoon ilmoittautuminen

Tällä lomakkeella ilmoittaudutaan Oriveden seurakunnan ja Oriveden 4H-yhdistyksen yhteistyössä järjestämään kesäkerhoon. Kerho on tarkoitettu 1.-6.-luokkalaisille (etusijalla 1.- ja 2. -luokkalaiset) ja se pidetään kesäkuun kahtena ensimmäisenä viikkona 3.-7.6. ja 10.-14.6. arkisin klo 10-15 Oriveden seurakuntakeskuksen tiloissa. Kerhossa vietetään kesäloman ensimmäisiä päiviä yhdessä hauskaa pitäen erilaisten tekemisten parissa touhuten. Kesäkerhon hinta on 5 euroa/päivä/lapsi. Kerhossa tarjotaan lapsille lämmin lounasruoka. Kerhopaikkoja on rajattu määrä (Max. 30 lasta /päivä). Kerhopaikasta lähetetään vahvistusviesti ja kerhokirje viikolla 21 huoltajan sähköpostiin. Viimeinen ilmoittautumispäivä kesäkerhoon on 19.5.2024.

Ilmoittautumislomake kesäkerhoon

Lapsen huoltaja lukee ja täyttää lomakkeen huolellisesti.

Puhelinnumero, josta tavoittaa tarvittaessa kesäkerhon aikana.
Kesäkerhokirjeen vastaanottamista varten
Esim. ruoka-aine allergiat, eläinallergiat jne.
Fyysiset, psyykkiset jne.
Lapseni osallistuu seuraaville kesäkerhopäiville
Valitse ne päivät jolloin lapsesi osallistuu kesäkerhoon. Voit valita joko yhden tai useamman päivän. Kerhomaksu 5 euroa/päivä/lapsi.
Kesäkerhossa otetaan paljon kuvia. Saako kuvia, jossa kerholainen esiintyy julkaista esim. seurakunnan tai 4H:n esitteissä, ohjelmissa, sometileillä tai nettisivuilla?
Lapsen uimataito
Saako lastasi kuljettaa?
Esim. sairastumisen tai retken yhteydessä
Jos lapsen elämässä on tapahtunut jotain mikä olisi hyvä tietää, jotta voimme ottaa tämän huomioon kerhossamme. Esim. Lähiaikoina sairastetut sairaudet, tapaturmat, perheen sisäiset muutokset, läheisen menetys, erilaiset pelot yms. (Lapseni ei tarvitse osallistua kesäkerhossa päivittäin pidettävään hartaushetkeen.)