Suurkuoro

Oriveden seurakuntakeskus

Suurkuoron harjoitus

Suurkuoron aloituskokoontuminen.

Kutsumme kokoon Oriveden alueelta projektikuoron, joka koostuu kaikista paikkakuntien kuoroista, sekä muista projektista kiinnostuneista laulajista. Tervetuloa harjoittelemaan klassisen ja kirkkomusiikin helmiä huhti-toukokuussa sunnuntai-iltapäivisin! Ilmoittaudu mukaan projektiin kenelle tahansa seurakunnan kanttoreista.

Projektikuoro osallistuu perjantaina 17.5. Tampereella järjestettävien Kirkon juhlien Toivotut-konserttiin, johon saapuu laulamaan kuoroja ympäri Suomen. Esitämme myös samaa ohjelmistoa Oriveden kirkossa kuorojen yhteisessä kevätkonsertissa keskiviikkona 15.5.

Aloituskokoontumisessa 17.3. jaetaan konsertin nuotit ja tutustutaan ohjelmistoon. Seuraavan kerran projektikuoro kokoontuu pienen tauon jälkeen pääsiäisen jälkeisenä sunnuntaina, 7.4.
Yhteesnä kuoro kokoontuu seitsemän kertaa: su 17.3. sekä sunnuntaisin 7.4.-12.5. Harjoitukset pietään Oriveden seurakuntatalolla klo 16-18, jollei toisin mainita. Projektin keskeinen ohjelmisto:

J. Haapasalo: Herra on minun paimeneni
G. F. Händel: Halleluja
S. Rakhmaninov: Bogoroditse Devo
A. Maasalo: Tuhansin kielin

Lisäksi ohjelmistoon kuuluu muutama helppo hengellinen laulu, jotka laulamme harjoituksissa läpi Kirkon juhlien konsertissa esitettäväksi, yhdessä muista suomalaisista kuoroista kootun suurkuoron kanssa.
  • Musiikki Musiikki

Linkki avautuu uudessa välilehdessä